Pages

11.3.08

Musapuoti, johon ei pääse edes sisään


Hmmm.

Tänään kävi taas näin. Minulla oli useitakin ideoita mistä blogata, mutta unohduin jaikuilemaan, haeskelemaan Delejä ja puuhaamaan "jotain muuta tähdellistä". Välillä jo unohdinkin mistä minun piti kirjoittaa, se palautui kyllä sitten mieleen - mutta en enää jaksa ruveta haeskelemaan taustainfoja. Joten siirrämme asia-aiheet toiseen iltaan, vielä minä siitä kirjoitan (jollei unohdu).

Teemme siis jonninjoutavan information_overload -postauksen valokuvalla ja painumme pehkuihin. Huomenna päivä on uus.

Muuten, heh. Nauratti päivällä kun entinen Gummisaapastehdas oli tehnyt oikein musiikkikaupan nettiin - en päässyt sinne sisälle ollenkaan kotoa eikä töistä - siksi ettei se tue ollenkaan Mozillan selainta. Se että vaihtaisin selainta mennäkseni norkoilemaan musakauppaan on varsin epätodennäköistä, miksi minun edes pitäisi - eikö se ole kauppiaan asia järkätä palvelu sellaiseksi että maksava asiakas pääsee edes sisään, joten saavat siis pitää rallinsa.

No, ehkäpä minä en kuulukaan kohderyhmään ikäni puolesta (ainakaan parhaaseen A-ryhmään), mutta tiedoksi vaan nokialaisille että monet netin mielipidevaikuttajat käyttävät myös softia joita Noksu ei tue.

Että se siitä Nokian Internet-maailman valloituksesta. Jotenkin kyllä tulee mieleen väkisinkin että kumpparitehtaan softapuoli on aika huterasti hanskassa, kun lähdetään tällaiselle rajoittuneelle, ei-kuluttajalähtöiselle tielle tänä monikanavaisena aikana.