25.3.07

Kalakeitolla Ulpukan ja Veijon kanssa

Pepsi ja kuluttajan elämän parannus
via Kulutusjuhla by Mari Koo on Mar 24, 2007

"Kuten Junakohtaus huomioi, niin kyllä Pepsin kaltaisen firman kannattaisi hieman miettiä, millaista diipadaapaa-sössötystä julkisuuteen laukoo: “Siis vittu kelatkaa: esittelemme mainonnassamme kuluttajille keinoja parantaa heidän elämäänsä; tehdä siitä yhtä hyvää kuin Pepsi Max ja kuluttaja pääsee vuoropuhelun kautta vaikuttamaan omaan brändielämykseensä.” , huomauttaa (Mari Koo)

Eli tyylilajia noudatellen "Esittelemme kuvassa lemmikkieläimelle keinoja parantaa hänen elämänlaatuansa suomalaisketjun brändäämien terveysvaikutteisten, dynaamisten ja monipuolisten antimien avulla. Potentiaalinen kuluttaja pääsee näin vuoropuhelun kautta vaikuttamaan omaan prospektiiviseen brändielämykseensä."