Pages

6.10.07

Viikonloppu, ihanaa!

Joo.jpg - Twango
-Osa kuvista on on otettu kamerapuhelimella (kuten tämä). Osa kahdella eri digikameralla, filmikameralla jne-

Ihanaa, viikonloppu! Heräsin kymmeneltä vasta, normaalisti herään aina n. kuuden aikaan.

FEEDJIT real-time blog traffic feeds

"FEEDJIT gives you real-time traffic data on your blog or website. No registration required and it's completely free."

Helou, kuka sinä olet ja mikä sinua kiinnostaa?
Minä olen kukkahattuinen anarkistitäti Muuramesta, joka valokuvaa elämäänsä.

Lisäsin tänään nuo Feedjit-kikkareet blogiin. Vaikka mulla on ihan sellainen casual-asenne tähän bloginpitoon ja teen tätä ihan vapaa-ajan harrasteena ja muistivihkon tapaisena koosteena itselleni - olen erittäin kiinnostunut myös teidän mielenkiinnonaiheistanne.

Jos minulla olisi vähän toisenlainen luonne (tai enemmän aikaa) - pitäisin mielelläni sellaista niche-blogia (tai useampaakin!) johon ottaisin teitä enemmän mukaan. Mutta näinollen kun minulla on myös ihan oikea IRL-elämä pitää todeta että "näillä mennään". Minun tapauksessa myös työ rajoittaa ikävästi harrastustoimintaa, metsästän nimittäin nykyisin päivittäisen toimeentuloni sellaisella toimenkuvalla että siitä voi sanoa vain että "se pakollinen näkkärin hankkimiseen kuluva 8-tuntinen arkisin".

Kommenteissa voitte yrittää vaikuttaa minuun ja siihen mitä otan esille ;D Vaikka valokuvaus on mulle tärkeä henkireikä (ja joka kyllästyttää aina välillä) - olen myös kiinnostunut monenlaisista muista asioista ja yritän tehdä tätä niin että kaikenlaisen höpötyksen ohessa minulle syntyy muistiinpanot mihin voin halutessani palata.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!