Pages

20.1.09

Random facts


Haasteen säännöt:
1. Link to the person who tagged you. / Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Post the rules on your blog. / Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Write six random things about yourself. / Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Tag six people at the end of your post and link to them. / Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog. / Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Let the tagger know when your entry is up. / Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Inkivääriltä Periferialifesta posahti haaste.
  1. Olen kohtapuoliin viralliselta statukseltani eronnut (II vaihe lähetetty), ukko lähti vieraisiin naisiin.
  2. En ollut paikalla kun luonteenpiirteistä nöyryyttä oli jaossa, se on sitäpaitsi aivan yliarvostettua.
  3. Olen äärimmäisyyksien prisma, mustavalkoinen, maailman passiivisin aktivisti, hempeä anarkisti, Kissamaun äiti ja isä sekä puhelias ja nauravainen introvertti.
  4. Valokuvaan, vaikka välillä ei aina niin huvittaisikaan. Bloggaisin mielelläni lähes aina, melkein kaikesta.
  5. Olen utelias ja tiedonjanoinen, mutta siihen ei liity sellaista että minun pitäisi olla mikään asiantuntija missään, minulle riittää aivan hyvin että tiedän jotain kaikesta itseäni kiinnostavasta.
  6. Mielestäni olen harvinaisen mukava ihminen, mutta ilmeisesti enemmistö ei vaan käsitä sitä ;D
Koska olen nähnyt tämän haasteen niin monessa blogissa, haastan ne jotka ovat jääneet jakojäännökseen eivätkä ole vielä tulleet haastetuiksi - vaikka olisivat halunneet. Muista kertoa missä vastauksesi on nähtävissä tai vastaa täällä kommenteissa.