Pages

18.4.09

Oletko koskaan? Kirologiakatsaus

Viikon piisinä sivupalkissa: Buzzcocks - ever fallen in love (with someone you shouldn't've) 1978

(and halo's answer: too many times - the story of my life ;D)

Jotkut sanoo elämästään että "päivääkään en vaihtaisi pois". Aivan paskapuhetta, minä ainakin voisin elää jossain rinnakkaistodellisuudessa useita vuosia. Ei mitään kamalia kokemuksia toki, mutta jotenkin "wasted years, väärässä seurassa"... :D

Kuvana "palmreading" eli kädestä lukeminen.

En ole paljon sitä harrastanut, mutta mahtaakohan se elämänkulku olla kirjoitettuna vasempaan käteeni käsikirjoituksenomaisesti? Kirologia on samanlaista ennustamista kuin horoskoopit ja onnenkeksit eli pseudotieteellistä viihdettä, joskin näkyy sopivasti tulkittuna pitävän paikkansa hyvinkin tarkasti ;D
"Jos sydämen viiva päättyy ylöspäin ihminen on sosiaalinen ekstrovertti. Alaspäin päättyvä kärki kuuluu ujommalle introvertille. Monilla ihmisillä viiva haarautuu, joka kertoo sosiaalisesta luonteesta, mutta ajoittaisesta tarpeesta vetäytyä omaan rauhaan" - minulla kaksihaarainen, toinen ylös - toinen suoraan

"Suuret rakkaudet, jotka ihminen muistaa vielä kuolinvuoteellaan, näkyvät lyhyinä vaakasuorina viivoina kämmensyrjässä pikkusormen ja sydänviivan välissä" - minulla on niitä kolme. Ketä ne sitten oli, on ainakin jossakin määrin jäänyt hämäräksi ;D

"Oikean käden samasta kohtaa pikkusormen ja sydänviivan välistä löytyy avioeroviiva" - yksi eroviiva minulla

"Joiltain ihmisiltä löytyy pitkä viiva, joka laskee Apollon kukkulalta kohti rannetta. Tällaista Auringon viivaa kantava ihminen on syntynyt onnellisten tähtien alla. Hän tuntee olevansa aidosti onnellinen ja nauttii luovuudestaan. Hän voi halutessaan niittää mainetta ja menestystä urallaan." - minulla on tallainen, usein tunnen itseni onnelliseksi, mutta maineesta ja menestyksestä paino sanalla HALUTESSAAN, minä olen aina mieluummin valinnut alisuorittamisen.