Pages

21.7.10

93% maailmasta ei löydy Facebookista

93% of the world is not on Facebook | Social media agency London | FreshNetworks blog

Herkästi joutuu sen harhan valtaan että sosialisen median avulla tavoittaa ihmiset, näinhän ei ole.

Paljon puhutaan myös miten saadaan paljon kavereita netin kautta. Koska samanhenkiset ovat ripoteltuina ympäri maapalloa, en ole livenä tavannut montaakaan kun itse nökötän täällä Jyväskylässä.

Jos täällä nyt sattuisi olemaan joku blogin seuraaja liittykää toki FB-kaveriksi. Varsinkin jyväskyläläiset. Vaikka olen reaalissa laiska tutustelemaan uusiin ihmisiin, niin saatan joskus lähteä vaikka kahvillekin. Olen myös elokuussa menossa Punaniskaan Melrosen keikalle, lippu on jo hommattu. Sielläkin voi tulla juttusille.



Siis niin kauan kuin Facebookissa vielä olen. Olen nimittäin luvannu mennä Diasporaan kun se tulee. Twitterissähän olen kaikkein aktiivisin.

"Facebook on internetin piparkakkutalo, jonne houkutellaan käyttäjiä, jotta heitä voidaan huijata" - David Perry