Pages

28.8.10

Huonoa seuraa? No voi olla, mutta on täällä lättyjä ja kasvispataa


Lauantaikuulumiset ja touhuamiset twitterissä . Mainittujen lisäksi ohjelmassa seuraavaksi siivous, pyykinpesu ja ruoanlaitto.

Viikon piisi vaihdettu sivupalkkiin. Se on nyt Bad Company - Bad Company vuodelta 1974 (minähän olen vähän huonoa seuraa, tai siis harrastan hyvin vähän seuraelämää - silloin kun harvoin lähden ihmisten sekaan olen kyllä ihan kiva lyyli)...

Otin käyttöön myös Liboxin, mutta se on siitä huono että se kenelle kuvia tai tiedostoja jaetaan joutuu myös lukemaan käyttöehdot ja liittymään palveluun. Sehän nyt on minun mielestä epic #fail - mutta voihan sinne itselle varmuuskopioida fileitä.
Posted by Picasa


Helvetin Martta kokkaa ja sisustaa.

Huom. olen niin kulutuskriittinen että olen säilyttänyt tuon vanhan Dr.Oetker lettujauheshakerin ja teen ihan tavallisesti sinne lettutaikinan munista, maidosta ja jauhoista.
Tosin kovin harvoin on tullu lettuja tehtyä, mutta nyt vasta keksin mikä levy hellassani on se millä paistokäryn saa minimoitua. Pitkäpiimäistä hommaa, mutta eipä tule käryäkään. Blinipannulla tulee just sopivan kokoisiä plättyjä, ei liian isoja, mutta ei pieniäkään.