Pages

18.6.11

Sivutoiminen metsuri ja monitoiminainen

Olin tässä muutaman päivän reaalissa. Sillä välin Bloggerin hallintapaneeli näkyy menneen uusiksi. Äkistään se oli käyttämälleni Operalle liikaa ja oli siirryttävä vaihteeksi Firefoxin käyttäjäksi. No, eipä siinä mitään.

Reaalissa saimme Tiikkarilaisten puusavotan loppuun ja istutimme sinne kesäkukat, nurtsinkin olen ajanut jo useampaankin kertaan.

Olen siis tänäkin kesänä ollut metsurin ominaisuudessa invalidien apuna. Tai siis kuormajuhtana... kottaroitu on liiterillinen puita ja turvesäkkejä. Vaan sehän on hyvää hyötyliikuntaa ja naiseksihan olen riuska täti, suurinpiirtein keskivertojääkiekkoilijan kokoinen, ja tottunut siihen että kaikki hommat on parempi tehdä itse kuin pyytää muita. Isä siis toimi napin painajana ja minä tein raskaammat hommat.

Lainaan tähän ylle törkeästi Kissamaun ottaman foton puusavotastamme. Kuten huomaatte mulla on jopa oma metsuripaita. Tuo foto on otettu Kissamaun synttäreiden aikaan touko-kesäkuun vaihteessa Tiikkarissa.

Alla sitten onkin kuva omasta pihasta.

Omassa pihassa onkin vielä tekemistä, parit uudet kukkapenkit pitäisi tehdä ja kottaroita puita liiteriin. Askaretta siis piisaa.

P.S. Sivupalkin viikon piisinä soi sopivasti
Freud Marx Engels & Jung - Mystinen metsätyömies