Pages

2.3.07

Näin vältyt puhelinluettelon pakkovastaanottamiselta

"Olen erittäin pahoillani että teidän toimestanne minulle on toimitettu
PYYTÄMÄTTÄ kotiin puhelinluettelo, jollaista en ole käyttänyt enää 2000-luvulla.
Nyt on tuhottu metsää paperisen luettelon takia jota en halua ja joka minun on
nyt kuljetettava kierrätykseen useita kilometrejä. Mitä voin tehdä sen asian
edistämiseksi ettei minulle enää koskaan tulla toimittamaan paperista
puhelinluetteloa? Olen tehtyt blogiini 2 kpl kirjoituksia tästä aiheesta, sillä
kannatan luonnonsuojelua erittäin lämpimästi. Linkki jälkimmäiseen
kirjoitukseeni:
http://haloefekti2.blogspot.com/2007/02/vielkin-puhelinluettelosta.html", teki
Halo asiakaspalautteen.
Puhelinluettelon pyytämättä kotiin toimittanut yhtiö vastasi ystävällisesti meiliini:

"Hei,
Kiitos palautteestanne. Puhelinluettelo jaetaan
osoitteettomalla jakelulla jokaiseen kotitalouteen. Mikäli teillä ei ole
tarvetta kyseiselle puhelinluettelolle voitte laittaa oveen lapun, ei
puhelinluetteloita. Jakakeluhenkilöstön tulisi huomioida kyseinen
pyyntö."
  • Eli siis välittömästi rustaamaan uusi lappu postilaatikkoon.
    Ei ilmaisjakelua ja EI PUHELINLUETTELOITA.