Pages

28.6.07

Faktaa kehiin


Aamun kuiskauksen Johanna oli haastanut mut peliin. Nämä ei nyt sitten ole missään erityisessä järjestyksessä, eikä noita sääntöjäkään noudateta kirjaimellisesti ;D.

Pelin säännöt: mukaan haastetut kertovat 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään sekä pelin säännöt omassa blogissaan. Sitten heidän tulee haastaa 7 muuta bloggaria mukaan ja ilmoittaa haastettujen nimet. Heidän tulee myös jättää kommentti asiasta ko. henkilöiden blogeihin, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin, ja että he löytävät ohjeet omasta blogistasi.

1) Olen kotikissa.
Muista ihmisistä on kiva käydä reissussa. Minusta on kiva olla kotona. En tykkää yhtään sellaisesta ajatuksestakaan että työni vaatisi minua reissaamaan paikasta toiseen. Vanhemmiten tämä ominaisuus on ollut selkeesti voimistumaan päin. Tässä olen tullut äitiini.

2) Olen varmaankin sellainen nettiaddikti.
Vietän niin paljon aikaa sekä työn että vapaa-ajan puitteissa tietokoneen ääressä että minua voi varmaan hyvinkin sanoa nettiaddiktiksi. 10-15 tuntia menee päivässä aivan kevyesti. ja kuten olette huomanneet minua kismittää kuin pientä oravaa, jos se minulta evätään paskan palveluntarjoajan toimesta ;D

3) Inhoan jos tietokoneet ei toimi.
Olen opiskellut ammattikorkeakoulussa verkkojen ja tietokoneiden sielunelämää. Minkä enemmän opin, sitä enemmän minua kävi ärsyttämään jos ne eivät toimi. Mekaaniset laitteet saavat välillä mennä vaikka vähän rikki ja lakata toimimasta ilman että se sapettaa minua, mutta auta armias jos tietoliikenteeseen käytettävä järjestelmä ei pelaa - niin kihisen raivosta. Mikro- ja verkkotuki on siis ehdottomasti pois kuviosta työelämässä. Minusta on aivan tarpeeksi rasittavaa huolehtia siitä että MINUN koneeni pelaa, en halua huolehtia siitä että kaikkien muidenkin laitteistojen pitäisi toimia moitteitta.

4) Pidän kaikista eläimistä, mutta aivan erityisesti kissoista
Rehellisesti sanottuna olen niitä ihmisiä, jotka viihtyvät eläinten kanssa paremmin kuin ihmisten. Kissat ovat erikoisia suosikkejani, mutta pidän kyllä muistakin kuten koirista, kaneista, lampaista, lehmistä, freteistä, murmeleista, hevosista. Käärmeitä sen sijaan en voi sietää.

5) Minulla on miehekkäinä pidettyjä luonteenpiirteitä enemmän kuin keskivertomiehellä
Minua pidetään henkisesti vahvana, rehellisenä, rohkeana, suorana, pelottomana. Asetun aina puolustamaan heikkoja. En kunnioita mitään auktoriteettejä. Ehkäpä se johtuu siitä että olin jo pienenä isän tyttö, olen työskennellyt ensimmäiset 20 vuotta työelämästä miesvaltaisella alalla, josta 18 vuotta firmassa jossa oli pelkkiä miehiä töissä ja tehtävässä jossa olin ainoa nainen Suomessa. Olen Kissamaulle toiminut sekä äitinä ja isänä.
En ole nuorenakaan ollut koskaan kanamainen ja ihoni nousee kananlihalle, jos joku pitää minua typykkänä.

6) En ole yhtään urheilullinen tai kilpailuhenkinen
Joukkueurheilijan ominaisuuksia minussa ei ole enkä pidä mistään peleistä. Hyötyliikunta on ainoa mihin saan itseni motivoitua kunnonkohottamisen merkeissä. Tulin aina valituksi viimeisten joukossa urheilutiimeihin koulussa, vaikka minulla on aina ollut paljon kavereita. Olen aika kömpelö (niksahtelevat nivelet, huono motoriikka ja tasapaino) ja sain urheilusta mittarin täyteen koulussa. Penkkiurheilua voin seurata muiden seurassa, mutta on erittäin poikkeuksellista että seuraisin urheilutapahtumaa itsekseen telkkarista (olympialaiset tai mm-kisat saattavat tehdä tällaisen poikkeuksen määrättyjen lajien osalta).

7) En ole ikänä ajanut mopolla
Vaikka minulla on sellainen ajokortti että voisin ottaa vaikka välittömästi nyt alleni 1500 kuutioisen ison moottoripyörän (ja ajaa itseni hengiltä varttitunnisssa) ilman että viranomaisilla olisi asiaan nokan koputtamista, en ole koskaan ajanut edes mopolla. Nuorempana olin muutaman kerran kevarin ja moottoripyöränkin kyydissä, mutta koskaan ei ole tullut tarve opetella sellaista ajamaan. Tämä ei johdu siitä ettenkö olisi jopa kiinnostunut pyöristä ja motoristeista =D Auto minulla on ollut kyllä yhtäjaksoisesti 18-vuotiaasta.

Minäkään en varsinaisesti haasta ketään kuten ei Johannakaan, tehköön jokainen jolla mielenkiintoa riittää. Jos vastaat pyydän kertomaan siitä kommenteissa. Kiva kiva, nyt kaikki rustaamaan listoja.