Pages

13.8.07

Totuuden hetki

Totuuden hetki on käsillä. Kameraveneen Mari totesi että on paljastusten aika. On siis tullut aika tunnustaa teille mistä ominaisuuksista itsessäni pidän eniten. Siis nyt pitäisi keksiä niitä peräti kymmenen...
  1. Olen rehellinen (Jopa niissä tilanteissa kun olisi syytä kertoa pieni valkoinen valhe)
  2. Kun hymyilen olen äärimmäisen kiltin ja luotettavan näköinen. (Pitäisi hymyillä enemmän)
  3. Olen huono valehtelemaan (Huono muisti - en viitsi edes aloittaa kun en kumminkaan muista mitä olisin sepittänyt aiemmin. Kaksoiselämää en voisi elää, kun yhdessäkin on jo ihan riittävästi tekemistä)
  4. Olen joustava. (Heti jos huomaan olevani väärässä, vaihdan mielipidettä sulavasti ja kerron perusteet että aiemmin erehdyin ja en ymmärtänyt asiaa - olenkin nykyään tätä mieltä. Minäkö tuulihattu?)
  5. Kuuntelen sujuvasti (vaikka pulputan itse ja kerron mielipiteeni kaikille riippumatta siitä halutaanko sitä kuulla, kuuntelen tarkasti myös muita. Samalla saan usein sellaista tietoa ihmisistä, jota he eivät puhu edes läheisilleen)
  6. Minua on helppo lähestyä (kun menen vaikka kauppaan on selvä että joku muu asiakas alkaa jossakin hyllyjen välissä puhua minulle jotakin, kysyy vaikka ohjeita. Paras oli kerran kun yksi mummo pyysi että veisin hänet kotiin ja minähän vein, autolla oven eteen kun hän sanoi että siitä hän kyllä jaksaa itse)
  7. Olen oikeudenmukainen ja jalomielinen (Minkä tuomarin, diplomaatin ja oikeustaistelijan maailma minussa on menettänytkään)
  8. Olen huumorintajuinen. (Brittiläisittäin kuivan rapsakka hjuumori on parempaa kuin valmiiksi naurettu. En osaa kertoa vitsejä, mutta olen komiikan ja koomikkojen suuri ihailija. Jollei mies saa minua nauramaan, hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia)
  9. En ole pitkävihainen. Slaavilainen temperamenttini kuohahtaa vähän väliä - mutta en jää vellomaan negatiivisiin fiiliksiin. Jatkan muutaman hetken päästä aivan normaalisti - kuin mitään riitaa ei olisi ollutkaan. (Pakko on ollut oppia kun isäni ja mieheni ovat myös sellaisia)
  10. Kokonaisuus on balanssissa, olen varsinkin luonteeltani vallottava tuttavuus, eikä ulkonäkökään ole ikään nähden aivan toivoton.
Olipa helppo keksiä!!! Nämä eivät kyllä ole nyt paremmusjärjestyksessä vielä. Minussahan on valtaosin vain hyviä ominaisuuksia tai sellaisiksi tulkittavia piirteitä. Pienellä tiristämisellä olisin keksinyt tuplaten, nythän jäi esim älylliset lahjani kokonaan vaille ansaitsemaansa huomiota. ;D
  • Enpä haasta ketään erityisesti (MUITA KUIN LEPIKSEN SIIS),
  • mutta kaikki saavat kertoa mukavat ominaisuutensa jos haluavat.
  • Laittakaahan sitten linkki kommentteihini että pääsemme muutkin lukemaan.
  • Jos jollakin ei ole blogia (tai se on sellainen ettei siellä voi vastata haasteisiin) saa vastauksen laittaa tämän blogin kommentteihin.
Menin sitten lukemaan vastaukseni Veijo Salmelle ääneen. Tuolle hysteeriselle nauramiselle ei meinaa nyt sitten tulla loppua ollenkaan.