2.9.08

Pupu Tupunan kasvisviikko, 1-7 pvä





Maanantaista alkoi siis lihaton viikkoni eli Pupu Tupunan kasvisviikko.

Suuhun maanantaina laitetut einehet:
  • Aamukahvin (2 kuppia) yhteydessä 1 monivitamiini + 2 kpl omega3-nappula + 1 ruisleipäviipale + 2 juustoviipale + kurkkua
  • Töissä 2 kpl pientä omenaa + vettä
  • Kotona ruokaa valmistaessa 1 ruisleipäviipale + 1 juustoviipale + kurkkua
  • päivällinen jäävuorisalaattia + tomaatti + pastaa + pippurijuustokastike + 1 lasi maitoa
  • Jälkiruoka 2 kuppia kahvia ja 1 kpl pieni omena
(valmistetusta pasta/kastikeannoksesta riittää myös ainakin huomiselle lämmitettäväksi)
EDIT:
Koska 2. päivä meni kutakuinkin samoissa merkeissä kuin ensimmäinenkin, jatkan tähän:
  • aamukahvin (2 kuppia) yhteydessä 1 monivitamiini + 2 kpl omega-3-nappula + 1 ruisleipäviipale + juustoviipale + kurkkua
  • Töissä 2 pientä omenaa + vettä
  • kotona 2 ruisleipäviipaletta + 4 juustoviipaletta + kurkkua + 2 kuppia kahvia
  • päivällinen pastaa + juusto-pippurikastiketta + 1 porkkana (raasteena)
  • jälkiruoka 4 kpl (!) nektariineja
(pastaa jäi vielä kolmannekin päivälle)
EDIT2:
Koska 3. päivä sujui edelleen tämän pastan äärellä, jatkan edelleen samaan:
  • aamukahvin (2 kuppia) yhteydessä 1 monivitamiini + 2 kpl omega-3-nappula + 1 ruisleipäviipale + juustoviipale + kurkkua
  • Töissä 1 pieni omena + 1 nektariini + vettä
  • kotona 1 ruisleipäviipale + 2 juustoviipaletta + kurkkua + 2 kuppia kahvia
  • jäävuorisalaattia lautasellinen + kreikkalaista kastiketta
  • päivällinen pastaa + juusto-pippurikastiketta + aurinkokuivattuja tomaatteja
  • jälkiruoka 1 kpl nektariini + vadelmapiimää (vattuhilloa ja Gefilusta)
Huomenna eri muonat ja uusi kirjoitus... eikun jatketaankin tähän samaan kun kokkailut ja ruoka-annosten kuvailut jäi vähille.
4. lihaton päivä (torstai)
  • aamukahvin (2 kuppia) yhteydessä 1 monivitamiini + 2 kpl omega-3-nappula + 1 nektariini
  • Töissä 1 nektariini + vettä
  • kotona 4 täysjyväsämpylää + 4 juustoviipaletta + kurkkua
  • lasillinen piimää
  • 3 porkkanaa + 1 omena
  • jälkiruoka 2 kuppia kahvia + 4 suklaa-vaniljavohvelia
No, vot thö hei - jatketaan koko viikko samaan:
5. lihaton päivä (perjantai)
  • aamukahvin (2 kuppia) yhteydessä 1 monivitamiini + 2 kpl omega-3-nappula + 1 juustosämpylä + kurkkua
  • Töissä 1 omena + vettä
  • kotona 1 täysjyväsämpylää + 2 juustoviipaletta + kurkkua
  • lasillinen piimää + 1 tomaatti + 1 porkkana
  • päivälliseksi lautasellinen keitettyä pastaa + fetakuutioita + pippuria + aurinkokuivattuja tomaatteja
  • jälkiruoka 1 omena + 2 kuppia kahvia + 6 suklaa-vaniljavohvelia
6.-7. päivä (lauantai ja sunnuntai)
En varsinaisesti tehnyt uutta ruokaa, mutta myös jatko sujui lihattomissa merkeissä. Otin vitamiinit aamulla.
Elin syömällä voileipiä, lämmitettyjä pastanloppuja, hedelmiä, vihanneksia, juustoa ja juomalla kahvia, maitoa ja karpalomehua.

Agriculture, Environment, Rural Development - Facts and figures