Pages

3.7.09

Viimeksi





Jaa
Säännöt ovat seuraavat:
Kun sinut on merkitty (Fesessä), vastaa kysymyksiin ja lopuksi merkitse 22 ystävääsi. Sinun täytyy merkitä henkilö, joka merkitsi sinut. Jos minä merkitsin sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän.

(Tämä on taas FB-ohjeistusta: tehdäksesi tämän, mene muistiinpanoihin profiilisivultasi, liitä nämä ohjeet muistiinpanosi alkuun, vastaa kysymyksiin, merkitse 22 ihmistä ja julkaise.)

VIIMEKSI!!

1. SYÖMÄNI RUOKA? - tomaatti, jauhelihakastike ja makarooni
2. JUOMANI JUOMA? - kahvi
3. JUOMANI ALKOHOLIJUOMA? - saunaolut
4. SYÖMÄNI KARAMELLI? - suklaata
5. SANOMANI SANA? - Hmmm, olen kissojen kanssa itsekseni, löpisin niille jotakin, mutta en muista sanaa
6. OSTAMANI MUSIIKKI? - On kyllä niin kauan että se saattaa olla peräti vuosia sitten hankkimani Tabula Rasan Ekkedien tanssi CD
7. OSTAMANI LEFFA? - Grapes of Wrath ja The Sand Pebbles, euron kappale tarjouksesta (yksi ylimääräinen Kissamaulle)
8. OSTAMANI VAATE? - alkkarit (?)
9. KUUNTELEMANI KAPPALE? - uusi Stand By Me tulkinta, joka on tehty Iranin kansan tueksi (Andy Madadian with Jon Bon Jovi, Richie Sambora), viikon piisinä sivupalkissa blogissani
10. ELOKUVISSA KATSOMANI LEFFA?- Independence Day ilmeisesti, olen siirtynyt kotikatseluun jo vuosia sitten
11. TEKEMÄNI MATKA ULKOMAILLE? - Ruotsinristeily vuosia sitten, sitä ennen Irlanti vielä kauemman aikaa takaperin
12. AJAMANI AUTO? - VW Polo
13. SAAMANI TEKSTARI? - juhannustervehdys kaverilta
14. SOITTAMANI PUHELU? -isälle
15. OSTAMANI PUHELIN? - avioliiton aikana ex-mies hommasi mulle puhelimet, eli olen varmaan itse ostanut viimeksi Ringon ;D
16. OSTAMANI HUONEKALU? - mahtaneeko olla peräti unikkopöytä ja viisi pinnatuolia jo vuosia sitten(?), sisustuskoreja muistan hankkineeni hiljattain ja tekstiilejä
17. OSTAMANI KODINKONE? - Pesukone tänä kesänä, tosin se ei tullut tänne vaan ex-miehelle vaihdossa
18. ANTAMANI LAHJA? - Valokuvia kehyksessä isälle
19. SAAMANI LAHJA? - isältä tullut lahjalehtiä, jotka olen itse saanut valkata netissä
20. SAAMANI SAKKO? - Ylinopeudesta
21. KONSERTTI JOSSA OLIN? - Vuosikymmeniä on tainnut vierähtää, kerran kävin jossain konserttiteltassa, siellä esiintyi ainakin Jonna Tervomaa
22. SAIRASTAMANI SAIRAUS? - Lenssu