Pages

4.11.07

Halon nimi kirjoissa, kirjankannet kiinni


Kävin vastavisiitillä Isopeikon blogissa ja huomasin että hänet oli haastettu mielenkiintoiseen meemiin. Minä kans, vaikka ei ole haastettukaan. Samoin kaikki halukkaat saavat ottaa haasteen vastaan tästä.
  • Pitää siis mennä kirjakauppa Amazonin advanced hakuun. Kirjoittaa Title-hakuriville etunimensä ja valita kirjankansista mielenkiintoisimmat esitelväksi muille. Ensinnäkin vaikka olen aina silloin tällöin päätynyt Amazonin sivuille, se on minulle palveluna vieras. En ole ikinä sieltä ostanut mitään. Siispä vähän pohditutti mikä haku on advanced eli edistynyt. Päädyin kirjoittamaan normihakuun sanan "Halo", sitten se oikea advanced haku löytyikin. Halo-pelin ja tieteellinen termi haloefektin (sekä valoilmiöt että psykologinen ilmiö) takia tuloksia tuli sivukaupalla eli hittejä oli peräti 613 mistä valita (enkä edes jaksanut kahlata ihan loppuun asti)
  • Siis minua kiinnosti hakutuloksissa tämä,
  • tämä,
  • tämä,
  • tämä näyttää jopa ihanalta,
  • tämän voisin ihan oikeesti hankkia (niitä ei ole kuin yksi!)
  • mutta ykköseksi nousi tämä (joskin tämäntyppiisiä oli useita, pitäisi päästä selailemaan)
Yläkuvassa olevat kirjat eivät ole minun vaan tiikkarilaisten eläkeläisten kirjoja.
Kirjojen lukeminen on minulta jäänyt viimevuosina aivan liian vähille, ei ole aikaa. Nyt on taas sanottava se, työ haittaa kyllä pahasti harrastustoimintaa.

EDIT: Heh, ette usko miten kävi? Just kun mä olin vastannut Amazon kirja-haasteeseen ominnokkineni ja katsoin edellisen postauksen kommentteja niin Kameraveneen Marihan olikin haastanut minut tähän. =D =D =D
Editoin vielä sen verran että laitan sen yhden kannen mikä sieltä tuli tähän esille.