Eihän siitä v***n p***alafkasta pääse eroon millään.
Se jo raportoimani laskutusepisodi Soneran kanssa ei vaan pääty eli en saa niiltä loppulaskua asiakassuhteen päätyttyä vaan ne jatkavat laskuttamista kuin olisin edelleen niiden asiakas. En siis todellisuudessa ole ollut niiden verkossa enää kuukausiin kun siirryin Elisan asiakkaaksi heinäkuun 24. päivä, mutta ne v***n ääliöt syytävät laskuja ja karhulaskuja vaan edelleen sieltä Soneralta.
Olen nyt kaksi kertaa jonottanut tuntikaupalla päästäkseni juttusille universumin typerämpien ns. laskutuksen asiakas"PALVELIJOIDEN" kanssa ja ainut mitä ne osaavat sanoa on että laskut on oikein ja ota yhteyttä Elisaan. Olen pyytänyt vastaavasti kaksi kertaa Elisan tyttöjä selvittämään asiaa - joka on selvä kuin pläkki ja kaikki kirjalliset allekirjoitetut dokumentit ovat olemassa ja siellä missä pitääkin - mutta aina se jää valaistumatta Soneran ku**pää-**liöille, jotka vaan laittelevat lisää laskuja niinkuin olisin vieläkin niiden asiakas.
Nytkin keskustelussa ilmeni että tämä toinen Soneran tyttönen kuvitteli ilmiselvästi että ne ovat sieltä Elisalta yhteydessä näihin normaaleihin asiakaspalvelunumeroihin. Miten voi olla noin idioottimaista touhua ettei tiedetä edes oman talon toimintapoja ja yhteyshenkilöitä. Luulen kyllä että Soneralta vuotaa jatkuvalla syötöllä tuhansia asiakkaita muille operaattoreille ja nämä ilmoitukset tehdään kyllä aivan muualle kuin näihin yksityisasiakkaille tarkoitettuihin 0800-palvelunumeroihin.
Tämä juttu ei siis ole saavuttanut finaalia vieläkään lukuisista puheluistani huolimatta. Molemmat Soneran laskutuksen asiakaspalvelun työntekijät olen todennut keskimääräistä huomattavasti alemman älykkyystason omaaviksi jankkaajiksi. Tämä jälkimmäinen vielä kehtasi naureskella ymmärrettävälle raivostumiselleni, että soita vaan sinne Elisaan - hän kun ei voi tehdä mitään asialle...
Jumanklavita mitä urpoja!
Todennäköinen jatkoskenaario: Ensiviikolla minulle taas soitetaan Elisalta ja todetaan että asia on kunnossa mutta Soneralla tieto ei kulje osastojen välillä ja laskujen ja karhujen tulo vain jatkuu ja jatkuu.
Seuraava instanssi johon aion olla yhteydessä on Kuluttajavirasto.
Linkki tämän Sonera on paska -jatkokertomuksen edelliseen osaan joka raportoitiin myös Kulutusjuhlablogissa.
Tietoa on myös levitetty käytettävissä olevilla keinoilla eli Jaikussakin olen sanonut tyrmäävän käsitykseni Sonerasta kun Erkalla oli myös negatiivissävytteisiä kokemyksia kyseisestä operaattorista ja sen toimintapolitiikasta. Erkka olikin otsikoinut jo jaikun nasevasti Sonera saatana!
EDIT: Päivän uutislähetys käsittelee myös aihetta:
Osama bin Laden julisti sodan Soneraa ja Elisaa vastaan
"(ADSL) Al-Qaida-johtaja Osama bin Laden päätti kuluneella viikolla pitkän hiljaisen kautensa, ja julkaisi internetissä uuden ääninauhan. Nauhalla bin Laden esittää jälleen uusia uhkauksia muun muassa länsimaita kohtaan, ja ottaa erityisiksi maalitauluikseen laajakaistayhteyksiä tarjoavat suomalaisyritykset Elisan ja Soneran.", tiedottaa Lehti.
EDIT 23.9.2007:
Kamppailuni Soneran kanssa on pantu merkille Blogistaniassa, uusimmat merkinnät